Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat vagy Pick Pack Pont, vagy személyes házhoz szállítás által), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.


Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.


A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.


Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.


Fizetési lehetőségek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a  kézbesítő futárnak.
Banki átutalás:
Kedvezményezett bankja: OTP Bank Nyrt.
Kedvezményezett bankszámla száma: 11702067-21454284
Kedvezményezett neve: Reményi László egyéni vállalkozó
Közlemény rovatba írja be a visszaigazoló e-mailben szereplő rendelésszámot
Utalás esetén a szállítási idő az átutalt összeg beérkezése után értendő.
Internetes bankkártyás fizetés: Átmenetileg nem működik
Fizetés a futárnak vagy a Pick Pack Ponton: Futárnak készpénzzel, Pick Pack Ponton készpénzzel, vagy bankkártyával (PPP-on 70%-ban van erre mód). Ezekben az esetekben utánvét díjat is fizetni kell.
Készpénz
: Amennyiben a személyes házhozszállítsáunkat választja, vagy személyesen jön el székhelyünkre a csomagért, készpénzzel tud fizetni utánvét megfizetése nélkül.

Szállítás
A küldemények kézbesítése/átvétele futárszolgálattal, vagy személyes házhoz szállítással a kijelölt kerületekben, vagy Pick Pack Ponton, vagy személyesen székhelyünkön történik. Székhelyünkön előre egyeztetett időpontban lehet venni az árut. A termék szállítási idejét és díját a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Szállítási lehetőségek

Futárszolgálat

GLS Hungary Kft.
Szállítási idő: 2 munkanap. A kézbesítés munkanapon, munkaidőben, 8-17 óráig történik a megadott címre. A GLS Hungary Kft. sms-ben küld tájékoztatást a szállítás részleteiről a kézbesítés reggelén. Amennyiben a küldemény kézbesítése akadályba ütközik, a futár a vásárlót a címhelyen hagyott értesítő nyomtatványon (matrica) tájékoztatja az első kézbesítési kísérletről. A futár másodszor is megkísérli a csomag kézbesítését plusz költség felszámítása nélkül. Amennyiben munkanapokon 8-17 óráig tartó időszakban nem tartózkodik otthon, ajánlott munkahelyi címet megadni. Az át nem vett rendelés szállítási költsége a megrendelőt terheli.

Szállítási díjak: 1500 Ft (1181 Ft+Áfa)/csomag 40 kg-ig
Fizetési módok: készpénz, banki utalás

Pick Pack Pont

Személyes kiszállítás a meghatározott kerületekben

  • II. (kivéve II./A)  III. XII. kerületben személyesen visszük házhoz a játékokat,  650 Ft-os egység áron. Ebben az esetben nem kell utánvétet fizetnie csak a játék és a kiszállás díját. Egy héten kétszer szervezünk szállítást, keddi és pénteki napokon, előre egyeztetett időpontokban. Kedden, a hétfő délelőtt 12 óráig, pénteken a csütörtök 12 óráig beérkező rendeléseket szállítjuk ki. A csomagokat egyszer kíséreljük meg kézbesíteni, az át nem vett rendelés szállítási költsége a megrendelőt terheli.

Személyes átvétel

  • 1025. Budapest, Muraközi utca 4/B. (Előzetes egyeztetés szükséges az Ügyfélszolgálatunk telefonszámán: +36 20 342 0422)

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog

A KockaOnline.hu Webáruházban vásárló elállhat a megrendelésétől az áru átvételét követő, több webáruházzal ellentétben nem 8 munkanapig, hanem 14 munkanapig indoklás nélkül. Ez alatt az idő alatt írásos nyilatkozatot kell küldenie ügyfélszolgálatunk e-mail címére:info@kockaonline.hu. A határidő lejárta előtt beérkező írásos elállást érvényesítettnek tekintjük. Ebben az esetben kötelesek vagyunk haladéktalanul, de legkésőbb 30 napig, visszafizetni a vásárló által kifizetett összeget, a vásárlóval egyeztetett módon. A vásárlót terheli a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek. A vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli. Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
Webáruházunk követelheti a nem rendeltetésszerű használatból eredő kár megtérítését.Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a vásárló kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
A vásárló olyan termék esetén nem gyakorolhatja az elállás jogát, melyet a vásárló utasítása, kifejezett kérésére állítottuk elő.
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Garancia
Amennyiben a termékről felbontás során derül ki, hogy hiányos, gyári hibás, sérült, 30 napig cseregaranciát vállunk rá. A hibáról írásban kell benünnket tájékoztatni az info@kockaonline.hu e-mail címen vagy postai úton. Webáruházunknak lehetősége van az alkatrészeket pótolni, vagy az egész játékot kicserélni.
A cseregarancia feltétele a számla bemutatása. A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruházunk utólag megtéríti a szállítás költségét.


Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! 

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak a Kapcsolat menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor (info@kockaonline.hu, +36 20 342 0422).

Hogy találtál ránk?

Facebook
Partnereink